Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

23:53:13

2009. augusztus 08. 22:36 - regulat

23:53:13 Ez áll az edzésnaplómban. Április vége óta vezetem.

k2motospeed.jpg28 mért korizás, majd 366 kilométer.

Azt hittem ma túllépek a huszonnegyedik órán.

Laza gurulás az Örsig. Ugyanis bérletet kellett venni, és a legközelebbi kártyás bérletpénztár ott van. Mert a BKV-nak kártyás pénztárakra nincs pénze, végkielégítésekre sok is.

Persze csak a Bökényföldi másik végéről lehet indulni, mert kerékpárútra végig a Bökényföldin nincs pénz, a Ferihegyi út félévenkénti feltúrására van. Nem értem én ezt a válság-gazdálkodást…

Szombat. Meleg. Az út szinte üres. Néha tényleg csak a kerekek surrogását hallottam a madárcsicsergés mellett. Jut eszembe a papagáj nem csicsereg, de úgy tud rikácsolni, hogy ijedtemben majdnem felborultam. Lesből zajongtak a dögök.

Persze a CEU-nál két napja rossz a lámpa. Tovább Rákosfalváig. A beton köpi a kereszteződében a dögséget.

Örs. Bérlet. Vissza.

Szél alig. Állítólag huszonhét fok. Azt azért ideállítanám egy órára, aki ezt állítja.

Másfél órával indulás után irány a fürdő.

Ránézek az RDS-re a másfélóra felét gurultam, a többiben jobbára a buszra vártam, hogy túljussak a Bökényföldin. Közben az útkaparók felvásárolták a III. utcai közért sör és ásványvíz készletét. Szar lehet a napon állni egész nap.

Megértem őket, gondolom dolgozni még szarabb lenne.

2009. augusztus 08. szombat

táv: 10,44 km

idő: 00:46:02

átlagsebesség: 13,75 km/h

csúcssebesség:: 27,05 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr775627815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása