Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Köd

2009. augusztus 23. 10:52 - regulat

Köd előttem, köd utánam...

kapteren.jpgEz mondjuk, nem a sebességemre vonatkozik. Történt, hogy hajnaltájt leszakadt az ég. Hat óra tájt azon méláztam, hogy ha most elindulok futni vagy úszni fogok? Közben cigi, kávé… mert ugye sportosan él az ember. Egyúttal kivittem a duracellnyulat is, mert ugye az ébredés után mégsem ildomos a szőnyegre…

Hat óra tájt, már nem esett, csak szemerkélt. Mondok magamnak, csak meg kéne próbálni, ha már belekezdtem. Volt benne valami olyan, hogy ha megtalálom az első kifogást, akkor a következő is könnyen jön. Batman nadrág, futócipő… Elvégre legalább nem halok meg a melegtől.

Na a páratartalom az, amire nem gondoltam. Mire kiértem a pályára plusz egy kőr, a víz már csak rólam folyt. No nem baj! Trapp. Trapp…

Na az a nagy büdös helyzet, hogy nem tudok számolni. Köröket semmiképp. Ennek köszönhetően megint csak a tempó visszafogás sikerült, viszont a táv, harmatos lett. Talán a maga páratartalom lehet az oka. Úgy a harmadik körnél, pocsolyákat kerülgetve leszállt a köd a szememre. Nem kék, nem vörös, még csak lila sem. Csak a köd. Na jó a szemüvegem párásodott be… Megható, nem?

Így azután könnyű volt a tempót visszafogni, szinte semmit nem láttam. Azután megtöröltem a szemüvegem még menet közben. Azután futottam. Azután töröltem és futottam. Azután futottam. Azután…

Na lehet azon csodálkozni, hogy egy körrel elszámoltam magam?

Vége főcím, én remekül érzem magam, leszámítva a tempófutást, mert az nem ment. Féltem, hogy elcsúszok a sárban, oszt jöhet a policáj, mert leszúrtam a Rittbergert. Mindketten túléltük. A Rittberger is, meg én is.

Káromkodni akkor kezdtem, amikor megnéztem azt a qrva RDS-t. Ezért:

2009. augusztus 23. vasárnap

táv: 2,62 km

idő: 00:17:41

átlagsebesség: 8,99 km/h

csúcssebesség:: 14,3 km/h

9 komment
Címkék: sport eső futás

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr75627834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

natinha 2009.08.23. 13:51:44

egy a lényeg: ne add fel! :) én a köröket az ujjaimon számolom mindig, különben belezavarodnék - ez konkrétan annyit tesz, hogy az az ujjam van behajlítva, ahanyadik körnél tartok - kéretik nem túl hangosan röhögni :)))

76458 2009.08.23. 13:57:16

Ez tíz körig műkszik, de utána???

natinha 2009.08.23. 20:32:27

hát utána már elé teszed, hogy tíz, vagy éppen hogy húsz - hidd el, azt, hogy tízen vagy húszon már túl vagy, tuti nem felejted :)

bazsalikom 2009.08.23. 20:57:56

ReTRo, Minek kell neked azt a qrva RDS-t nézegetni? :-)))

76458 2009.08.23. 22:44:23

Mert olyan jó leírni, hogy gurultam ebben a hónapban 102 kilométert, és futottam 13 kilométert. Vagy azt, hogy gurultam 6 órát és futottam másfelet... Arról nem is beszélve, hogy a winken az RDS-sel való készülés miatt tudtam egyenletes 21,73 km/h sebességgel menni. :)) A részletek rabjává tett (ezért a qrva jelző).

132267 2009.08.24. 15:11:47

Gyorsan mondjátok el, mi az az RDS. Már úgyis akartam kérdezni, hogy mivel méred az időt, távot, sebességet - vagy ezekből mit mérsz. És mivel. Vettem egy lépésszámlálót, de béna - most vagy veszek egy órát, vagy a pulzusszámlálón gondolkozom.

132267 2009.08.24. 15:12:48

Olyan béna vagyok, mindig elfelejtek valamit. Ha esik, basball sapka. Kullancs ellen is jó. :)

76458 2009.08.24. 18:03:03

Nefi, futáshoz jó a lépésszámláló, de a görkorihoz nem. Ha mind a kettőt űzi az ember akkor az ideális kombionáció ez: http://www.sport-tiedje.com/hu/ciclosport/ciclocp41rds.htm még a bringához is jó... Mellesmeg nem sapkázom, kendőt hordok, attól bizalomgerjesztőbb a fejem. :DD

132267 2009.08.25. 07:59:43

Igen? És ha esik, bepárásodik a szemüveged. :)) Kösz a linket...
süti beállítások módosítása