Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Kétszer nyolckerék

2009. szeptember 08. 22:25 - regulat

Majd egy hét „aktív” pihenés után, ismét a dolgos és koris hétköznapok. Aktív, volt benne mosógépcipelés és egyéb tréfás népi játékok…

k2motospeed.jpgHát igen, ha eddig nem tudtam volna, most már biztos, hogy szeptember van. Megtelt az utca. Mondhatni, haladni, azt egyre kevésbé lehet. És már megint bontják az utakat, a Róna utcai kerékpárutat ismét keresztbe vágták. Ha a melósok nem a járdát trancsírozzák, hát nem úszom meg egy darabban.

Ez már sok volt a Thököly után. Mert ugye én naiv, azt hittem, hogy azért szedik fel a síneket, hogy utána eltüntessék a kockaköveket. Hát nem, sőt a sínek is visszakerültek, méghozzá nem akárhogy. Beépítették az aszfaltba. Most ott futnak a sínek, amin villamos a büdös életben nem tud járni, de az útburkolatból kilóg annyira, hogy a görkorcsolyával fenn akadjak rajta. Gondolom más közlekedőknek is okoz némi bosszúságot ez a megoldás. Nem tudom, hogy erre a baromságra ki mennyit költött el az adónkból, de egy talicska apró majom élje ki rajta a szexuális fantáziáját. És minél apróbb, hogy tovább tartson…

Viszont.

Viszont az iskola kezdés egyik pozitívumával is találkoztam. Egy tizenkéthárom éves kiscsaj küzdötté felfelé magát a Veres Péteren. Láthatóan iskolából jött. A hátizsákjának erősen tankönyv jellegű kitüremkedései voltak. Hősies, még akkor is, ha nem messziről jött. Az az emelkedő engem is erősen meg tud viselni, pedig én szokva vagyok hozzá.

Szóval a kiscsaj nyomta vagy öttel felfelé magát. Ráadásul valami iszonyat tré kori volt a lábán. Amolyan olcsó hús… Remélem, bírja majd és nem a korcsolya fog győzni… Mégiscsak jó érzés, hogy nem én vagyok az egyetlen őrült az útvonalon.

Különben egész jól ment. Csak hát a forgalom nem tesz jót a sebességnek. Mindenesetre még sikerült a tizenhatos tempót tartanom.

2009. szeptember 08. kedd

táv: 13,16 km

idő: 00:49:15

átlagsebesség: 16,03 km/h

csúcssebesség:: 23,0 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr85627852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása