Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Basszus van

2009. október 09. 17:18 - regulat

Tegnap kétesnek mondható alakok jelentek meg Terézvárosban. Egy-egy sarkon hárman-négyen. Figyeltek. Beszélgettek és közben figyeltek. Ettek és közben figyeltek. Lesték az utcát.

k2moto84.jpgNem mondom néztem én is, hogy most mégis mi a bánat van, de nem jöttem rá. Reggelig. Valami tüntetésfélére tippeltem. Hajléktalan kongresszus mégsem lehet.

Reggelre a csoportok szétszóródtak. És figyeltek. Hogy nehogy valaki hozzáérjen a felhalmozott kincsekhez. Igen Terézvárost ma délre elborította a szemét.

Lomtalanítás van.

Szemét, akarom mondani lomok a járdán, az úttesten. Közlekedni szinte lehetetlen.

Szóval basszus van.

És ebben a basszusban indultam neki a délutáni korizásnak. Hát mit mondjak? Két szemétőrzőt legázoltam, igaz véletlenül, de talán nem kellene a teljes járdán holdkórosként bóklászniuk. Többet voltam az úttesten, mint a járdán, azt meg ugye az autósok joggal nem szeretik.

Egy perc mínusz a Városligetig…

Kísérletezgetem, hogy hol lenne ideális átmenni a Thökölyn. A Herminánál nem az igazi, mert óhatatlanul belefut az ember a buszmegálló népébe… Akkor meg nem lehet haladni.

A Stadionig már másfél perc mínusz…

A Mogyoródin viszont már lehet haladni, már amennyire a repedezett beton, meg a szembe szél engedi. Az Őrsre már a megszokott időben értem. Innen már csak a gyalogosok jelentettek némi akadályt, viszont egész úton az autósok nem.

Valami van a levegőben, vagy az erőszakos sofőrök utaztak vidékre, vagy valami jó tündér hadonászott a pálcájával. Ma minden autós előzékeny és korrekt volt. Ritka az ilyen nap.

A kezdeti lemaradást simán sikerült behozni.

Így október közepén minden korizásba úgy fogok bele, hogy lehet, hogy ez volt az idén az utolsó. Persze próbálom tolni kifelé a megtett kilométereket. Április 24-én írtam be az első tizenkét és fél kilométert.

Ez is basszus, de másképpen. Ez egy elégedett basszus.

Fél év alatt összejött – eddig – hatszáz. Nem rossz, de lehetne még hozzá tenni néhányat. Már ha az időjárásfelelős is úgy akarja.

2009. október 09. péntek

táv: 13,23 km

idő: 00:45:54

átlagsebesség: 17,29 km/h

csúcssebesség:: 22,8 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr55627880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása