Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

A napfény izma

2009. október 31. 19:25 - regulat

Szóval tegnap - köszönhetően a köz érdekében folyatatott munkaviszonynak – fényes nappal mehettem futni. Úgy fél három tájt. Meg azután, ha később akartam volna futni az inkább ma lett volna túl korán.

kapteren.jpgMagyarul éjfélre értünk haza a PeCsából. Jah, kérem a nosztalgiára áldozni kell, bár a Kontroll Csoport koncertje azért több, mint egyszerű nosztalgia. [de erről inkább nem az edzésnaplóban (itt)]

Ragyogó napsütésben, mondhatni melegben indultam neki.

Izomhőemelkedéssel, mert az meg amióta előjött az istennek sem akar elmúlni. Kinn a pályán tömeg. Na helyi jellegű tömeg, négy srác kosarazott egy nézővel tarkítva, meg egy nagymama terelt három unokát, akik fogócskáztak.

Az már majdnem futás.

Én meg lendületesen körbe-körbe. Ha nézők vannak, olyan ciki lenne kifulladva leállni, úgyhogy szorgalmasan róttam a köröket.

Nagyi hova fut a bácsiiíí? – hallottam, amikor melléjük értem. Asszem a legkisebb volt. Nem tudom, szaladj utána, kérdezd meg tőle. – ez már a hátam mögül hangzott, mire a legidősebb unokának látszó lurkó egy hagyd, mindjárt visszajön.-nel elütötte az egészet.

Nem kérdezte meg, amikor visszaértem. Nem hülye a gyerek, látta, hogy körbe futok. Az idő meglepően jó lett. Az elmúlt napok 6:30-es tempója helyett 5:40.

Na most az a kérdés, hogy minek köszönhető a javulás?

A napfénynek, vagy a nézőknek?

A napfényre tippelek, mert korábban is ilyen időket futottam, csak amióta itt ez a qrva téli időszámítás, azóta nem megy.

Hja, a napfény izma…

Na majd ma – gondoltam reggel, azután valahogy este lett, mire futni indultam.

Persze sötét volt. Persze egyedül voltam. Persze sokkal szarabb lett a tempó… Persze, hogy nem lettem okosabb.

Na jó köszönhetően a telő holdnak, annyira azért nem is volt sötét. És persze megint elszámoltam a köröket, és egy körrel többet futottam, ami ugye a távval együtt járó fáradás eredményeként rontja a tempót. Jelentősen.

Az októbert 53,95 kilométerrel zártam. Tizenhét részletben… Hááát, nem vagyok egy maratonista.

2009. október 31. szombat

táv: 3,16 km

idő: 00:20:23

átlagsebesség: 9,30 km/h

csúcssebesség:: 10,9 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr895627898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása