Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Semmi sem változott

2010. március 19. 21:06 - regulat

Mondhatnám azt, hogy a nap tapasztalata, hogy semmi sem változott.

exo_alu.jpgDe tényleg. Na jó egy kicsit rosszabb, mint…

Mint – még leírni is döbbenet – 191 nappal ezelőtt.

Jesszasz! Október kilencedike óta nem koriztam.

Szóval ma nekiálltam a szokásos tizenhármasnak. Erre mondják, hogy visszaszoktatás. Ismerkedem az utcával, szokom a korit, meg az embereket. Vagy az emberek szoknak engem?

Ha abban reménykedtem volna, hogy az út jobb lett, akkor… Mondom, ha abban reménykedtem volna! De pesti ember ilyen dolgokban nem reménykedik. Ha igen, akkor meg sajnálhatjuk, hogy bezárt a Lipót. Ott lenne a helye.

Na nézzük mi változott.

Az Andrássy út ugyanolyan töredezett, tré, mint tavaly. Talán csak a csatárláncba fejlődött oroszok hiányoztak. Nem baj lesz belőlük még elég. Talán még sok is, elvégre annyian vannak, mint az…

A Műcsarnok előtt még nincsenek turisták, viszont az Olaf Palmét túrják a Műjégnél. A Thökölyn nem mertem kipróbálni a kerékpárutat. A Hungária és a Mogyoródi nem változott. A Rónán a kerékpárút jó. Eltűntek a lyukak.

Viszont a Bánki Donát. Megint tavasz van, megint tengerpartot varázsoltak a kerékpárútból. Itt ugyanis valami barom, a téli csúszásmentesítést homokkal, vagy inkább sóderral oldja meg, amitől, még április végén is szenvedni fogok…

A Veres Pétertől padlót fogtam. Szó szerint. Valami rohadt ág darab, az az oka mindennek. Én meg béna voltam.

Utána minden a régi.

Hacsak…

Ugyanis tényleg nem változott semmi október óta. Utoljára olyan 3’30” körüli tempókat mentem ezen az útvonalon, ami lehetne jobb is, de a forgalom, az forgalom. Megállás. Elindulás. Nem használ a sebességnek.

Mégis amikor leálltam a tizenhármas után, akkor azon vettem észre magam, hogy szinte ugyanannyi idő kellett hozzá, mint tavaly ősszel.

Na most ez vagy az újrakezdés örömmámora volt, vagy használt valamit a futás.

Tavaly tavasszal, amikor mérni kezdtem a sebességet, akkor még olyan négy perc kellett. Ez verseny körülmények között, úgy 2’45” körüli tempóhoz volt elég.

Na most, ha ez a mai mégis a lelkes futkorászásom eredménye, akkor tényleg kiváncsi vagyok mit tudok majd a Tisza tónál…

2010. március 19. péntek

táv: 13,64 km

idő: 00:49:55

átlagsebesség: 16,40 km/h

csúcssebesség:: 25,5 km/h

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr615627960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsalikom 2010.03.27. 01:28:58

Kiderült már, hogy örömmámor vagy a futkorászás eredménye? :)) (10 km, mint futkorászás. Jó vicc.) Mi tart távol a másik blogtól? Még mindig erőemeléssel töltöd a napjaidat?

76458 2010.03.28. 22:36:55

Tudod Bazsalikom, a másik blogtól az időhiány tart vissza, valahogy annyi mostanság itthon a feladat, ráadásul, ha most lemegyek futni, az már (zuhanyzással együtt) majd másfél órás program... Ráadásul ez a lapos kampány ugyan foglalkoztat, elvonja a gondolataimat értelmes dolgoktól, viszont nem tud igazán felbosszantani. Ez azért gáz. Azt hiszem az örömmámornál többet számított a téli futás, de erről most posztoltam egyet. :))

bazsalikom 2010.03.30. 15:52:27

ReTRo, Nem a kampánnyal kapcsolatos gondolataidat hiányolom, hanem az olvasónaplókat, a buszos élményeket, na meg Z történeteit. :)) Apropó, az utóbbiak valóban megtörténtek vagy Te találtad ki? Az otthoni feladataid és a sport miatti hiányzás igazolt, csak sajnálatos.

76458 2010.04.04. 08:37:32

Bazsalikom szegényes az én fantáziám. :D Nem én találom ki, maximum kicsit máskor, másképp, mással történt... színezek, retusálok. Szóval valahogy így...
süti beállítások módosítása