Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Mérföldkövek - Budai tájakon reload

2016. június 07. 06:00 - regulat

szótlanmód

Vasárnap úgy alakult, hogy belefért a napba egy kocogás.

Olyan útvonalat választottam, amit ismerek, ahova nem kell térkép, amit könnyű követni.

Hűvösvölgyből indulva a Budai tájakon TT útvonalát követtem. Először a sárga sávon majdnem a Széjuhásznéig, de ott, még a sínek előtt jobbra fordulva, jelzést váltottam és a piros sávon haladtam Nagykovácsiig. Ott jelzés újabb váltás a zöld sávra a Virágos nyeregig, ahol a vissza a sárga sávra és a irány a Hűvösvölgy, meg a lángos... (az mondjuk kimaradt, mert közbeszólt az eső)

29,55 kilométer 3:55:26

...és majdnem belekeveredtem egy futóversenybe Solymáron... Vigyázni kell mibe keveredik az ember.

budaireload.jpg

Szöveges poszt nem lesz, de a képek szokás szerint elérhetőek: itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr358782060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása