Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Piros - kék

2016. július 21. 06:00 - regulat

szótlanmód

Most egy kicsit uborka a szezon… már nekem.

A hétvégi esős idő után, amit remekül kihasználtam arra, hogy ne csináljak semmit, keddre jöhetett egy hosszabb túra. Igen, megint Dobogókő a piroson, majd le a kéken Ürömig. Gondoltam végre lesz víz a Dera-patakban... például

Kicsit meleg volt. Akad némi nem vészes dagonya is... Azt, sajnos, nem tudtam, hogy a Matyi büfé Dobogókőn csak hétvégén van nyitva. Ez a frissítésem húzta keresztbe. …és a végén Pilisborosjenőn, megint elveszítettem a kéket, és 800 méterrel és két buszmegállóval csúsztam meg a tervhez képest.

Szóval semmi különös.

pdk.jpg

A képek szokás szerint nagyobban: itt, és szöveges poszt nem lesz, legyen elég hogy ehhez az 58,8 kilométerhez, és 1800 méter szintemelkedéshez kellett 9:38:29… Sokallom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr728904056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása