Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Újra nyolckeréken

2009. július 21. 18:43 - regulat

Na, ismét görkorcsolyán. Ez ugye azt jelenti, hogy a szabadságnak vége...

k2motospeed.jpgNégy hét kimaradt. Volt ugye eső, meg Volt-fesztivál, meg egy kis nyaralás… Szóval négy hét kimaradt.

Utoljára június 26-án gurultam.

Azután ma, belecsaptam a lecsóba.

Először is, reggel mellé nyúltam és hosszúnadrágot pakoltam be. Hogy ennek mennyire örültem a délutáni meteorológiai majdnem harminc fokban. Szerintem a betonon volt az harmincöt is. Többre gondolni sem merek.

Azután kiderült, hogy a korit is trehány módon raktam el. Így mocsárjárásos élményben volt részem, pedig lehetett volna menni.

A csipszenhizlaltseggű informatikusok valószínűleg maradtak a jól hűtött szerverszobákban. A sport nyugdíjasok is otthon maradtak. A kismamák se akarták babakocsiban megfőzni a csemetéket, szóval lehetett menni.

Hát még, ha rendben lett volna a kori, de az ugye az én hibám.

Különben nem volt vészes sem a meleg, sem a szél.

Holnap állítólag melegebb lesz…

2009 július 21. kedd

táv: 13,06 km

idő: 00:51:02

átlagsebesség: 15,51 km/h

csúcssebesség:: 25,7 km/h

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr745627800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása