Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Kristóf Attila a futásról

2015. március 20. 20:20 - regulat

„Úgy értem le az Erzsébet-hídig, hogy csak egy futó bolonddal találkoztam, vannak ilyenek, akik téli estéken elhagyott helyen rohangásznak jumbósapkában és anorákban. Pedig nem kellene futni ahhoz, hogy fogyjon az ember; mire ennek a két ügynek* a végére jártam, leadtam három kilót.”

Kristóf Attila: A dadogó gyilkos (1987)

 

*értsd gyilkolásoknak.

Én ezt a fogyókúrás módszert azért nem javasolnám…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr107287433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása