Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Visszavittem kipróbálás előtt

2015. október 04. 07:00 - regulat

próbálgatómód

Ha valaki nem emlékezne, a kütyü sirámot legutóbb ott hagytam abba, hogy a gyártó egy szoftverfrissítéssel gyakorlatilag megfelezte az OnMove 700 névre is hallgató Geunaute futóórám üzemidejét. És aztán bagetteztem…

toltes.jpgMár, hogy a bagett egyetlen dolog, amit megbízhatóan világelsők a francia iparosok, és talán a többit nem is kéne erőltetni. Szerencsére az kimaradt, hogy fogadkozni kezdjek, hogy mi lesz akkor, ha én még egyszer Geonaute órát veszek… Mert vettem. Még ha csak átmeneti jelleggel is...

Igen, én vagyok a hülye.

Meg azt hiszem találnék két tökéletesen jó jelzős szerkezetet, amiből az ürülék fogyasztással, a másik a aprópénzzel létesített szexuális aktussal hivatott kifejezni azt, hogy a magyar fogyasztó, azaz én, ár érzékeny.

Hát visszamentem a nagy kék sportszeróriáshoz, hogy a mára kivont OnMove 710-es, illetve 510-es órákat kiváltó új csodát az OnMove 200-ast, más gps órákhoz képest féláron megvásároljam.

Bár már ott is éreztem, hogy ez hiba volt… de bíztam a háromnapos elállásban. [Már a vásárlási szándéktól elállás lehetőségében. Én is tudom, hogy hülyén hangzik!]

Hazasétáltam az új szerzeménnyel, hogy kipróbálom.

Addig nem jutottam el.

Íme a három ok, ami miatt azt sem próbáltam már ki, hogy mennyi idő alatt talál jelet.

  1. A mini usb… Értem én, hogy ezt valaki jó ötletnek gondolta lekoppintani.  Mert, ha a Polarnak jó... Csak az a baj, hogy itt eleve közelharcot kellett vívnom azzal a gumi bizbasszal, ami a csatlakozót védi, hogy össze tudjam a dögöt kötni a laptoppal. De ráadásul egyértelműen látszik, hogy az lesz az első, amit el fog a tulajdonos veszíteni (mert ugye valahogy hozni kell az olcsósítást, és az bizony pont az ilyen filléres bizbaszoknál kezdődik...) És ugye, ha az letörik, akkor megy az izzadság a csatiba… Ez már önmagában elég ok, hogy ne vegyem meg, ha használni is akarom. Mondjuk ajándékba mehet, főleg nem futótól, futónak. ...leszoktatási célból. Szóval én inkább nem.
  2. A töltés kijelzés… ha már az ember összekötötte valami áramfelvételi lehetőséggel, akkor az a hangyányi izé mutatja, hogy töltődik, de hogy hol tart? Ahhoz semmi köze a kedves felhasználónak. Azért ez is elég tapló húzás, főleg egy olyan óránál, ami hivatalosan is, GPS üzemmódban, max hét órát ketyeg… és még a szoftvert is frissítik. Mint legutóbb... Mer’ mé’ ne! De ha csak max keveset fut az ember, és árérzékeny, ez is ki lehet(ne) bírni.
  3. a HRM-öv nem Ant+, hanem bloetooth-os… Ez is sima személyes hepp. Hogy én valahogy jobban bízom az ant+ kódolt jelében. És a HRM-övet, nem szándékozom majd a telefonhoz is használni. Baromság, tessen békén hagyni vele, meg ez valószínűleg - mint említettem - csak nekem probléma, már, hogy nem dobnék ki plusz tíz pénzt egy új HRM-övre, amikor a régi még tökéletes. De én ugye árérzékeny vagyok.

onmovehat.jpgNa ez volt az a három ok, ami után már meg sem néztem, hogy különben futás közben hogy szuperálna, hanem a következő napon visszasétáltam, hogy kösz inkább nem.

Korrektek. Azonnal visszaadták a pénzem.

Hogy miért nem kérem, az meg sem kérdezték, én meg nem mondtam.

Valószínűleg megszokták, hogy egyes emberek meggondolják magukat

Közben a 700-as végképp kilehelte a lelkét… gyakorlatilag szétolvadt a ház illesztése, és utána beázott.

 

Kedd óta egy Garmin FR 220-szal futok… Határozottan jó társnak tűnik.

Csak két dolog zavar.

Alig van súlya. Mintha semmi nem lenne a kezemen.

...és túl gyorsan talál GPS jelet. Nem hagy bambulni...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr607877976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.10.04. 17:15:34

kemény a' élet! túl könnyű órák, túl gyors gps jel, mi jöhet még, olcsó jó sör?!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.10.05. 07:26:40

@regulat: hát azért mindennek van határa! :DDD

DosaAndras 2015.10.05. 08:19:41

Sosem gondoltam volna, hogy még egyszer franciát veszel :D
De miért nem Suunto? Ha már az garmin túl könnyű...

regulat · http://withoutacatharsis.blog.hu/ 2015.10.05. 08:44:59

@DosaAndras: Mert még mindig árérzékeny vagyok, azaz azt néztem, hogy ami nekem kell technikailag, azt ki árulja a legolcsóbban.
És az a plusz, amire szükségem volt az az, hogy az óra GPS módban menjen 10 órát, és levezényeljen (ha kell) egy interval edzést, ez meg azt tudja.

és majd egy húszassal olcsóbb, mint az ambit2...
süti beállítások módosítása