Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Kísérő

2009. április 29. 22:25 - regulat

Az időjárásfelelős azt ígérte, hogy esni fog. Nem mondom, hogy nem hittem neki, de azért reggel csak felkaptam a korit. Gondoltam próba cseresznye. Mert, hátha mégsem. És jól tettem...

k2motospeed.jpgDélután még a szél is visszafogta magát.

Útközben – úgy hat kilométernyi távra – kíséretet kaptam. Volt az a biciklis lány, aki hol előtűnt, hol eltűnt. Nem mintha kerékpárosokkal szeretnék versenyezni. Nem lenne esélyem. Szóval volt ez a lány, aki az összes lámpás kereszteződésnél beállt elém, oszt szenvedhettem, hogy nem tudok menni tőle. Ha meg megelőztem, akkor rákapcsolt és centikre jött mögöttem. Idegesítő volt. Mindegy. Talán még inspirált is, hogy nem tudok szabadulni tőle. Végül csak elveszett...

Jöhetnek a száraz tények:

 

 

 

 

2009. április 29. szerda

táv: 12,91 km

idő: 00:53:40

átlagsebesség: 14,58 km/h

csúcssebesség:: 22,9 km/h

 

Jónak ugyan nem jó, de forgalomban, emelkedőn, nem is olyan rossz…

Szólj hozzá!
Címkék: görkorcsolya

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr405627728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása