Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

A hetedik

2009. augusztus 25. 18:25 - regulat

Azt hiszem most jött el az, amikor bizton tudhatom, hogy hallgattam Attilára.

Milyen Attilára? Milyen Attilára?

kapteren.jpgHát József Attilára. Magam lettem a hetedik, bár rímbe szedni, nos azt nem tudom. De a reggeli futók teljes gárdáját láttam. Szerintem. Igaz, ha tegnap meg ma nem vagyok szabadnapos… Mert nem mindenki hétvégi futó, mint jómagam.

Ja igen, mert az elhatározás úgy szólt, hogy lehetőség szerint hetente kétszer kori, méghozzá hétköznap délután, és hetente kétszer futás, hétvégén reggel. Persze tudom én, hogy ez nem mindig fog összejönni, de akkor majd találok valami frappáns kifogást.

Egyelőre még azon töröm a fejem, hogy milyen magyarázatot adjak arra, hogy az istennek sem bírok három kilométert futni.

Talán a reinkarnációhoz van köze. Valószínűleg előző életemben naponta ekkora távot kellett megtennem mondjuk, hogy kiérjek a földekre dolgozni, vagy valami ilyesmi, Vagy éppen strázsaként koptattam őrségben ennyit a várfalat.

Az utóbbi lesz a jó, az mégiscsak elegánsabb.

Na, de vissza József Attilához. Szóval a hetedik magam vagyok. Mondogatta nekem ifjú koromban Hobó éppen eleget. Mondhatta volna a Baksa-Soós is, de őt esélyem sem volt színpadon látni. Szóval:

Egy, ki a súlyából lead, - Van a fogyókúrázó nő,

Egy, ki rossz irányba halad, - meg van a Hófehérke.

Egy, akinek van autója, - Van egy autós nő,

Egy, ki a biciklit tolja, - meg egy bringás nő.

Egy, ki csupán két kőrt szalad, - Van, a két kőrös pasi,

Egy ki most is aktív marad. – és ugye van, az öregúr.

Kettő pasi, és nő meg négy,

A hetedik te magad légy!

 

Ok. Tudom, hogy gáz, de most ilyenem volt.

Meg ilyenem:

2009. augusztus 25. kedd

táv: 2,7 km

idő: 00:17:54

átlagsebesség: 9,17 km/h

csúcssebesség:: 12,1 km/h

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr815627838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsalikom 2009.08.25. 23:01:32

ReTRo, Annyira nem gáz.:))) Ha már reinkarnáció, a 3. kilométernél valami borzalmasat láthattál. Ok megtalálása, oldása és jövőre maratont futsz. (Komolyan gondolom.) De természetesen lehet ez életbeli blokk is. Akár a 3-as számmal, akár a 18-20 perccel összefüggésben - bármilyen fizikai vagy szellemi tevékenység kapcsán - akár más mondta neked, akár te "döntöttél" úgy, hogy nem tudod megcsinálni, elérni. Meditáció, kiváltó ok megtalálása, oldás. És van még egy jó módszer - ezt is komolyan gondolom: Ha igazán, teljes mértékben, kétségek nélkül elhiszed, hogy meg tudod csinálni, akkor megcsinálod. Drukkolok!

132267 2009.08.26. 19:39:03

Ma futás közben rád gondoltam, és a blokkodra. Akkor a legjobban, mikor már én sem bírtam a végén - nagyon gyorsan mentem . A francba, venni akartam ma egy olyan órát...mindegy. Szóval, jártál az eszemben, és azon is el kellett gondolkoznom, hogy miért olyan fontos neked/nekem a három kim. (nekem az öt, ez is mindegy, mert ha lent futok, az csak 2.5) Aztán a vízfej is eszembe jutott: el kell meséljem, hogy indulás előtt rosszul sikerült ötletként bekrémeztem magam. Megtudtam, mi az a vízfej, csöpögött az orromról. A víz. Nem lehet, hoy be volták kenve? :)) Sporttársi üdvözlettel, Nef

76458 2009.08.26. 20:37:27

Szia a három kilométer azért fontos, hogy utána a három és félkilométer miatt tudjak jajveszékelni. :)) Előbb-utóbb összefog jönni. Hogy maradjak a költőknél - csak éppen Petőfinél - "Sikerülni fog, mert sikerülnie kell..." És ez így fog menni egészen huszonegy kilométerig... Nem nem kenem be magam, egyszerűen csak sok a víz a fejemben. Irigyellek az ötösért.

132267 2009.08.28. 10:54:08

Nagyon ritka az öt...Ma rájöttem, hogy csak az erdőben tudom összehozni, mert ott más a klíma. Kivéve, ha nem tiszta pára. :) És ma arra is rájöttem, hogy tuti, hogy sokkal lassabban futjuk az ötöt az erdőben, mitnha egyedül megyek lent a parton - van valami összefüggés a látszani és gyorsabban futni - val, aszem... Nem tudom...én még soha nem gondoltam rá, hogy ha megvan a tuti öt, akkor majd hatot futok...Úgy vagyok vele - és főleg Ira miatt, aki beteg - hogy a jó közérzeten kivül nincs különösebb cél, meg el kell ütni az időt, és ennél kevés hasznosabb dolgot tudnék csinálni. Az öt km meg 8 kör az egri stadionban (vagy minden stadion 400 méteres?) - amikor még atlétizáltam, az öt kör volt a menő, igaz, hogy ott aztán volt tempó. :D Negyvenévesen meg...örülök, hogy luk van a s---men. Nyenye, még mindig nem volt korizás. A férjem már pedzegette, hogy elrakja a korit, ha akarom. De mondtam, hogy nem, mert nekem nagyon kell. Majd most hétvégén hátha lejön velem, elkapni.

76458 2009.08.28. 15:55:22

Öööö, én most mértem a pályát. Egyszer 240, egyszer 250 jött ki, igaz a rövidebb a belső körön... Plusz olyan 750 a pályáig. Na ezen szenvedek. Elméletileg heti két kori (amíg lehet) és heti két futás, az eredménynek tavasszal kell jelentkezni, addig lesz még pár kilométer úszás is. :)) Menni fog a kori, szurkolok! És hidd el meg tudsz T-vel állni, persze a biztonság kedvéért nem árt ha néha van egy fogóember. Csak nehogy unterman legyen belőle...
süti beállítások módosítása