Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Cooper

2009. augusztus 30. 21:27 - regulat

Na most az van, hogy a héten kicsit túllőttem a célon. Azt hiszem le akartam tudni előre a jövő hetet, mert úgy tűnik nem nagyon lesz időm…

kapteren.jpgIgazából későn ébredtem, és kedvem sem volt. De a tegnapi lendület…

Mert lendület az volt tegnap. Olyan, hogy magam is elámultam. Nohát ez lendület volt az, ami csak rávett a beöltözésre. Elindultam.

És a lendület kitartott, már ami a sebességet illeti. Túllőttem a célon…

Így csak egy coopert vállaltam be. Az is elég egy ilyen hét befejezésére. Így a lendület maradt.

Közben Cooperre gondoltam, na nem a tesztet kiötlő orvosra, hanem Cooper ügynökre a Twin Peaksből. A főcímzenére futottam. Az szólt a fejemben. Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért pont a Twin Peaks?

Igazából nem is szerettem a sorozatot. Túl sok volt benne a természetfölötti…

Azután eszembe jutott egy szimpatikusabb Cooper. Gyerekkorom indiántörténeteinek szerzője. Meg róla Csingacsguk, az indián… ő biztos bírná a három kilométert.

És ha már Vadnyugat, akkor Gary Cooper meg a Délidő… telnek a körök, és ugyanolyan magányosnak érzem magam a pályán a seriff a Délidőben a párbaj előtt.

Még pár méter hogy teljes legyen a kör. Harminckét másodperccel túlszaladtam a cooper időn. Ha nem számolom a fáradásból adódó lassulást, akkor ez 2.116 méter volt a tizenkét perc alatt.

Negyven felett ez a jó teljesítmény alsó határa. Hát ennyi tellett.

2009. augusztus 30. vasárnap

táv: 2,21 km

idő: 00:12:32

átlagsebesség: 10,58 km/h

csúcssebesség:: 15,3 km/h

Szólj hozzá!
Címkék: sport futás Cooper

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr625627844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása