Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Szerelmes Füred, Szingli futam

2018. március 03. 06:00 - PSE hírek

Persze, hogy a Valentin naphoz futóesemények is kapcsolódnak. Itt van például rögtön a Szerelmes Füred elnevezésre hallgató verseny, ami 2018-ban került másodszor megrendezésre.

szerelmes_fured_logo.jpg

pse_blog.jpgRégóta célom ennek a blognak az erősítése. Azaz a heti egy posztnál sűrűbb frissülés.

Mivel versenyeken és túrákon rendszerint az anyaegyesületem, a Pénzügyőr SE színeiben indulok, így adja magát, hogy a szakosztályom amatőr sportolóinak a beszámolóiból tallózzak. Várhatóan rendszeresen.

Most először, egy beszámoló a Szerelmes Füredről, annak is a Szingli futamáról, Mónika tollából, aki a szingli futam bronzérmeseként zárta a versenyt.

Tavaly már kiszemeltem ezt a versenyt, de mivel csak párral lehetett indulni, kénytelen voltam kihagyni. Nagyon megörültem, amikor szólt egy kedves futótársam, hogy idén lesz szingli futam is. A nevezési díj nem volt túl olcsó… Mit kaptunk ezért? Prospektusokat, termo nyaksálat, a Szerelmes Füred című verseskötetet, mézeskalácsszívet,  befutóéremet, belépőt a Brand Tester parkba, és persze volt tombola is.

A rajt helyszíne a Hotel Margaréta parkolója.

Ez nem volt túl szerencsés, ugyanis innen pár száz méterre volt az öltözési, melegedési lehetőség. Mivel a hotel bejáratát több biztonsági őr védte, nehogy a futók be tudjanak menni, így a rajtcsomag átvétele után az autóban ülve és melegedve vártuk a 10 órás rajtot. Még az a szerencse, hogy közel tudtam parkolni. 

Nem voltam túl jó formában. Sajnos részleges izomszakadás miatt óvatosan futottam az elmúlt 5 hétben, ezért a sprintekkel fűszerezett edzések is elmaradtak. 

A rajtot követő pár száz méter lejtő volt, így szépen indultam. A Tagore sétányon vitt az utunk ki a kikötőhöz, majd onnan tovább.

fured_1.jpg

Kb. féltávnál éreztem, hogy elgyengülök, majd eszembe jutott, hogy a várakozás során elfelejtettem enni, és bizony a reggel hét órakor elfogyasztott zabkása igencsak kevésnek bizonyult. Összekaptam magam, menni kell, a hét km nem nagy táv.

Szépen tudtam előzgetni is, és az ötödik kilométertől már arra is próbáltam vigyázni, hogy csak én előzzek meg nőt és engem ne előzzenek meg.

A feketeleves a cél előtti emelkedő volt, mert hát ahol lefutottunk oda fel is kell futni. Olyannyira megnyomtam a végét, hogy a célba érve olyan hányingerem lett, hogy elkezdtem öklendezni… de szerencsére hamar elmúlt.

fured_vege.jpgCsoki, keksz, banán, narancs, forró tea, kóla, víz várt bennünket a célban. Miután ezekből fogyasztottam, elmentem megérdeklődni, hogy mennyi lett az időm. Sajnos a nevem mellett nem állt semmi. Kérdezték, hogy volt-rajtam, illetve hol volt a chip. Mondtam, hogy a bokámon, úgy ahogy kérték. Mondták, menjek vissza kicsit később, utána néznek, mi lehet a gond. Kb. fél óra múlva sikerült is frissíteniük a rendszert, és mondták, hogy  37:38-as időmmel a női abszolút 3. lettem. Nagyon örültem, ugyanis az első hat futó két főre szóló ebédmeghívást nyert.

Míg a páros futók második tagja is célba ért addig beszélgettünk, majd ezt követően az eredményhirdetésig két énekes lépett fel. Közben odajött a chipes hölgy és szólt, hogy ne haragudjak, de nem 3. hanem 4. lettem. Mondtam, semmi baj, az is nagyon jó.

Végre, nagy nehezen elérkezett az eredményhirdetés, de addigra már teljesen átfagytunk. Amikor a negyedik helyezettet szólították meglepődtem, mert az nem én voltam, azonban a 3. helyezettként mégiscsak az én nevemet mondták. Így hát sikerült a képzeletbeli dobogóra állnom.

Mit is mondjak erről a versenyről?

Az, hogy megfagytunk, mert a hotel aulájába sem engedtek be bennünket, beárnyékolta az egészet. Persze a hotel büféje kitelepült, ahol 600 Ft-ért ihattunk egy capuccinot a hideg parkolóban. Hát, nagyjából ennyi.

Nos, a mi bronzos versenyzőnk ilyennek látta a Szerelmes Füredet.

 

 

* Lázár Zsombor fotója (Tagore-sétány) az esemény FB oldaláról került átvételre

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr4413707068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása