Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

5. Generali Dunaparti-futógála

2008. június 01. 01:45 - regulat

Ok, hogy futógála, de szerencsére görkorizni is lehet, úgyhogy ma 19.00-tól - aki úgy gondolja - szurkoljon nekem, vagy ellenem. Vagy jöjjön korizni.

generali.jpgHelyezésre esély nincs. Cél a 9,5 kilométer 25 percen belüli teljesítése...

[újra itthon, azaz a beszámoló]

Nyerni... no arra esélyem sincs ezen a versenyen. Eleve rengeteg az induló. És rengeteg a profi.

Ezt a versenyt olyan 15 perccel szokták nyerni, én a huszonöt alatti célba érést tűztem ki.

Elméletileg sikerült. Gyakorlatilag nem tudom, mert a chip által mért időt még nem néztem meg, de 25:04 25:08-ra értem be.

Különben jó volt. leszámítva a kockaköveket a célnál. Rendezhetnének sűrűbben versenyt a rakparton....

...és utána kicsit Belvárosi Fesztivál, azaz Quimby. Na az is jó volt!

[másnapi kiegészítés]

Azt mondja a BSI honlapja, hogy a nettó idő 24:59.

Megvan!

Éppen hogy...

Ez 105 férfi indulóból a 44. helyre volt jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr455627997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása