Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

VI. Wink maraton

2009. május 17. 20:33 - regulat

Szóval... Tavaly a verseny után kissé szkeptikus voltam. Nem mondom megfordult az is a fejemben, hogy a Wink maratonból ennyi is elég…

wink_logo2.jpgDe azért kíváncsi voltam.

És jól tettem.

Az az igazság, hogy a rendezők nagyon sokat fejlődtek tavaly óta. Az útvonal sokkal jobban lett kiválasztva. Szóval megérte elmenni.

A kitűzött cél, már ha emlékszik valaki, valójában az 01:10:00 alatti idő volt. Azután hallójáratgyulladás, meg szar idő. Pénteken már megelégedtem volna az 01:20:00 körüli idővel. Ez olyan lett volna, mint a tavaly, ami olyan 01:17:00 körül volt.

Amikor megláttam, hogy kik neveztek, megnyugodtam. Csak az idő lehet ellenfél. A győztes már megvan és az nem én leszek.

Ez lett belőle…

2009. május 16. szombat VI. WINK marathon

táv: 21,79 km

idő: 01:00:39

átlagsebesség: 21,73 km/h

csúcssebesség:: 22,4 km/h

 

Ez a második helyre volt elég…

Lesznek majd képek itt... de nem én fotóztam.

 

Emlékeztetőnek a 2008-as siófoki verseny

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr595627746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása