Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Izomláz

2009. augusztus 03. 22:21 - regulat

Tud lecsúszni az izomláz? Heti húszon-harminc kilométer görkorcsolya. Ettől abban a hitben ringattam magam, hogy ahhoz képest egész sportos vagyok.

tollas.jpgÉs akkor jött a tollaslabda.

Na most a tollaslabda, ha csak az utcán, kertben, parkban ütöget az ember nem egy megerőltető sport. Az ember ütöget, és kész. Mi baj lehet? Ha valaki túlzásba viszi, maximum izomláza lesz. A vállában.

Mondom a vállában.

Ezzel szemben nekem? Nekem alig háromórai és nem folyamatos játék után reggelre a fenekem és a combom kezdett fájni. Az izomláz le tud csúszni?

Mert az enyémnek sikerült.

k2motospeed.jpgBe kell vallanom, reggel esőért imádkoztam. Jó lett volna valami külső körülménnyel igazolni, hogy csak megsétáltatom a görkorit. Persze ilyenkor az időjárásfelelős ilyenkor lapít. A kemence ajtót meg nyitva hagyta. Délutánra lett vagy harminckét fok.

Ha már így alakult, akkor…

Az úton semmi különös, hacsak az nem, hogy a Thökölyn valami lapátkiállítás lehet. Az út közepén a sínek mellett ott támasztották az összes kiállítási tárgyat. Lehet, hogy felújítják? Az csoda lenne, ha eltűnne a macskakő.

Lehet, hogy ez dobott fel?

Mindenesetre az izomlázról megfeledkeztem. Nem kicsit. Nagyon.

2009. augusztus 03. hétfő

táv: 12,68 km

idő: 00:47:27

átlagsebesség: 16,03 km/h

csúcssebesség:: 20,2 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr235627812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása