Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Vigyázz Marvin, jön a kanyar

2009. szeptember 01. 20:23 - regulat

Azt hiszem, a Konvoj című filmben hangzik el, a mondat, miután egy lelkész és csapata is csatlakozik a konvojhoz, Halleluja, átkelünk a Jordán folyón testvéreim. Lehet, hogy az idézet nem pontos, de az érzés az megvan.

k2motospeed.jpgAmikor megvettem az RDS-t, és szembesültem azzal, hogy „forgalomban” majd tizenöttel közlekedem, akkor határoztam el, hogy nekem a tizenhat kell. Mármint a tizenhatos átlag tizenhárom kilométeren. Nem, ez nem akkora szám, csak nekem. Elvégre van ebben a távban bő száz méter szintkülönbség (és csak elvétve lefele), no meg ott a forgalom.

Az utóbbi azért nem egyszerű, mert ugye vannak úthibák, meg úthibások, és más közlekedők is. Az úthibások, azok az antiszociális egyének, akik a kerékpárutat parkolónak, kukatárolónak, és egyéb lerakónak használják, hogy utána bőszen szidhassák a kerékpárút elhagyókat.

A gyalogosok, bringások és autósok népes kerülgetendő táborát ne is említsem. Meg a forgalomban ugye, vannak közlekedési szabályok, így néha meg kell állni, hacsak nem akar az ember felkenhető görkoris matricává válni valamelyik autón. Tehát lassítás, gyorsítás dögivel, ami az átlagsebességnek nem használ pozitívan.

De talán ez a legjobb az egészben. Ez a kihívás!

Hogy hogy jön ide a címadó Marvin? Nem az Útikalauzból, az (nem is olyan) biztos.

Anno Feró valamelyik lemezén, talán a Hova lett címűn hangzik el a figyelmeztetés, hogy Vigyázz Malvin, jön a kanyar! Na de mit mondjak, ha az én Malvinom pasi? Akkor legyen Marvin.

marvin.jpgSzóval nekem is kedvem támadt kiabálni, amikor az a sértődős marha olyan nehezen viselte, hogy megelőztem, hogy egyből, azután kettőből, végül háromból visszavágót rendezett.

Az egyből nem volt gond. Én emlékeztem egy úthibára és lassítottam, ő nem tudott róla és gyorsított. Vagy tudta, hogy megfoltozták. Megelőzött.

Megelőztem. Eltűnt.

Talált egy rövidebb utat. Egyszer csak azt vettem észre, hogy egy piros lámpánál ismét előttem van. Zöld. Majdnem rajt-cél győzelem. Lemaradt.

 

Itt már a fertőző vérszem is bejátszhatott, mert ő is meg nyomta, én is. Azután pont a kanyarban döntött úgy, elvégre én ott lassulok, hogy előz. Belülről. Engem szorított ki az útról. Lehet, hogy hangosan is, de gondolatban mindenképp felemlegettem nőnemű felmenőit. De tényleg, évek óta korizom a városban, de ilyen marhát még nem láttam. Majdnem elszálltam.

Utána egyenes. Előztem. Emelkedő. Na gondoltam, most végre tényleg ott fog hagyni, de valahol útközben elveszett…

Lehet, hogy mégiscsak ő volt Marvin, a paranoid android?

Én meg végre letudtam a harmadik tizenhat feletti átlagot. Most már tényleg csak azt a nyomorú három kilométert kéne legyőzni.

 

2009. szeptember 01. kedd

táv: 13,32 km

idő: 00:48:17

átlagsebesség: 16,72 km/h

csúcssebesség:: 23,0 km/h

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr685627846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsalikom 2009.09.01. 23:00:13

ReTRo, Az átlagsebességhez gratula!

76458 2009.09.01. 23:02:20

Most el vagy ájulva magamtól... kár, hogy erre a hétre a mozgásból csak ennyi jut. Úgy néz ki...

bazsalikom 2009.09.02. 07:12:29

ReTRo, Nagyra értékelem, amit csinálsz és egy kicsit irigykedek is, de azért elájulva nem vagyok.:)))

bazsalikom 2009.09.02. 12:34:16

ReTRo, Bocs az előzőért. Utólag rájöttem, hogy piszkálásnak tűnik. Ugye nem haragszol?

76458 2009.09.02. 18:36:22

Nem tűnt piszkálódásnak. Mindenki korához, mozgásigényéhez... stb. méri a teljesítményt. Ez a teljesítmény - hogy a viccet idézzem - tudom nem nagy dolog, de nekem jól esett.

bazsalikom 2009.09.02. 21:07:10

ReTRo, Ez a teljesítmény igen is nagy dolog! Ezért írtam, hogy nagyra értékelem és kicsit irigykedek is. Én arra reagáltam - belátom, rosszul - hogy azt írtad: "Most el vagy ájulva magamtól...". Gondolom azt akartad írni, hogy el vagyOK ájulva magamtól.

76458 2009.09.02. 23:01:44

Basszus. Ezt elírtam, de ezerrel. :DDD

bazsalikom 2009.09.03. 05:50:52

Akkor nincs harag? Tudod, arra gondoltam tegnap délelőtt, hogy azt veheted piszkálódásnak, hogy beléd kötöttem egy gépelési hiba miatt.

76458 2009.09.03. 07:39:49

"Ha valaki magas labdát ad fel, ne sírjon ha lecsapják." - by ReTRo :DD

bazsalikom 2009.09.03. 08:47:33

:))))))))))
süti beállítások módosítása