Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Csak hajszálrepedés

2009. október 04. 08:52 - regulat

Na, azt a tegnapi jég törést, nem kell túl komolyan venni. Nem valami hatalmas nagy rianás volt az, csak amolyan repedés. Hajszálrepedés. Repedésecske…

kapteren.jpgPedig lehetett volna a nagy áttörés is, de elbénáztam.

Nem tudom ki hogy van vele, de én még két hónap után nem érzem a sebességem. Mondjuk görkorizás közben is tudok egy két kilométer per órát tévedni, de ugye ott azért mégiscsak más.

Elgaloppiroztam magam az elején ma reggel. Mást csinált a lábam, mint amit az agyam elhatározott. Gondoltam békés tempóban kitrappolok a pályáig és a tegnapi tizenegy kőr helyett futok tizenkettőt. Mondogattam is magamnak, hogy nem kell sietni. Nem kell sietni. Ráérünk…

És nem is siettem szerintem.

Csendesen köhögtem időnként a kandallók füstjétől, amit egy-egy szellő lenyom a házak közé, de nem siettem. Különben se lehet köhögve rohanni.

A pályán béke és nyugalom. Egy nő futotta az utolsó körét, de gőzöm se volt, ki az. A téli futószerkókat m ég szoknom kell, mozgásról meg ne ismerem fel a sporikat. Azután beszállt az autójába. Így már könnyű…

Én meg csak körbe-körbe. Szerintem méltóságteljes visszafogott tempóban. A kilencedik körben a szokásos szétesés. Igaz, nem a nyolcadikban, hanem a kilencedikben, de akkor is…

Fájás, szúrás, zihálás… Két levezető kőr.

Szóval nem tört meg a jég, csak megrepedt.

2009. október 04. vasárnap

táv: 3,05 km

idő: 00:17:18

átlagsebesség: 10,58 km/h

csúcssebesség:: 15,7 km/h

2 komment
Címkék: sport edzés futás

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr415627874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mhmm 2009.11.30. 06:57:37

sztem túl gyorsan futsz és túl keveset. (a "túl keveset" félig visszavonom, mert vmi új bejegyzésben látom h már heti 4-et mész a 2 helyett:) de csak félig vonom vissza, mert a táv kicsi)

76458 2009.12.02. 23:32:06

Igazad lehet. :)) de azért megpróbáltam kimagyarázni magam: http://hatodikalabardos.freeblog.hu/archives/2009/12/02/Mogyor%C3%B3zom_a_bizony%C3%ADtv%C3%A1nyom/
süti beállítások módosítása