Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Öt órai futás

2009. október 07. 07:17 - regulat

Na ilyet sem csináltam középiskola óta. Mondjuk akkor sem olyan sűrűn… Igaz, hetente akkoriban többször keltem hajnali négykor, hogy úszni menjek a szigetre. Akkor szoktam rá a korai kelésre. Időnként meg - amikor nem volt kedvem bumlizni az uszodáig - inkább lementem kocogni. Na nem sűrűn. Az víz volt a vonzóbb alternatíva.

kapteren.jpgMost is korán kelek, de ebbe nem fér bele a reggeli futás. Általában. Hétre járok dolgozni. Ma viszont egy értekezleten kell kezdenem… Viszont ezért nem kelek később.

Idő volt, akkor menjünk futni. Hajnali ötkor.

Vasárnap reggel, amikor futni indultam, hideg volt és kandallószag. Azaz füst, vagy inkább fafüst szag. Azóta melegebb lett. A kandallók is pihennek.

Viszont szemerkélt az eső.

Mi alkalmasabb a futásra, mint egy kellemesen hűvös, illatos hajnal. Még a kutyák is alszanak ilyenkor. A megszokott tempóban trappoltam a pályáig, közben nézetem a házakat. Leeresztett spaletták. Sötét mindenhol. Liget alszik. Még.

Szinte üres buszok jönnek a Cinkotai Garázsból. Autók csak elvétve. Gyalogos egy sem. A pálya üres. Annyira csend, hogy a dübörgésnek hallom a futásom. Még a madarak is alszanak.

Egy kőr, kettő… a szokásos tizenegyig. Úgy folyik rólam a víz, mint pár héttel ezelőtt. Nekivágtam a tizenkettediknek is, de inkább mégsem. Ami nem megy, azt ne erőltessük.

Ennyi elég.

Irány a forró zuhany.

Meg az értekezlet. Most meglátom, hogy hogy bírom az értekezletet. Csak nem alszom el…

2009. október 07. szerda

táv: 3,05 km

idő: 00:18:13

átlagsebesség: 10,05 km/h

csúcssebesség:: 15,3 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr515627879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása