Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Lábadozó futás II.

2009. október 25. 20:28 - regulat

Na még egyszer nekiálltam...

kapteren.jpgMa reggel azt mondtam, hogy este lehet, hogy még egyszer megpróbálom.

Mondom, lehet. Egyáltalán nem volt biztos.

Nem szoktam egy nap kétszer nekiállni futni. Volt ugyan érv mellette, de ellene is.

Mellette szólt a mozgáshiány. Ha egy évvel ezelőtt valaki azt mondja, hogy három nap otthon ülés után baromira hiányozni fog a mozgás, hát kiröhögöm. De most komolyan, hát nincs annál jobb, mint otthon heverni?

Most, hogy lebetegedtem, jöttek a jó kis délutáni alvások. Attól gyógyul az ember gyereke. Ráadásul a hallójárat gyulladás csak a pépes kajákat szereti. Szóval aludtam, pihentem három napig, de most már unom.

Szóval a plusz egy futás mellett szólt a mozgáshiány.

No persze ellene is van érv. Az, hogy még nem gyógyultam meg teljesen. Azt mondta a doki, hogy gyulladással csak óvatosan futkározzak, mert árthat annyit, mint amennyit használhat.

Ezért volt a reggeli szolid kocogás.

De mégis csak kellett ez az esti is. Mondok magamnak, hogy nem kell túlzásba vinni. A reggeli tíz kőr, most is elég. Na jó, maximum teszek hozzá még kettőt, vagy hármat, csak hogy meglegyen a három kilométer.

Persze a pálya tök sötét már fél hatkor. Hja, téli időszámítás, óra átállítás… olyan sötét van, hogy Gyula bácsi sem lát a színház vakbalkonjáról.

Na most akkor egyedül futok? Hát nem valami pasi rakétákkal a lábában húz el mellettem az első kőr elején. Jesszasz, ez egy versenyló! A kör végén meg utolérem, mert sétál. Azután meg begyújtja a rakétáit…

A negyedik kör magasságában előtűnik a sötétből még egy futó. Ezek szerint már hárman vagyunk…

Körbe- körbe. Ha jól számolom, a tizediknél még jön valaki… Akkor még mondjuk három. Vagy négy?

Valahol menet közben elbambulhattam.

Azt hiszem négy. Közben a rakétalábú távozott. Szóval még kettő… vagy három. Három.

Ha négy környit bírok még…, akkor talán megvan a három és fél. Az még két kör.

Már csak másfél.

Már csak egy. Vagy inkább egy sem. Ennyi elég.

Azt hiszem tényleg elszámoltam valamit.

10.25. vasárnap

táv: 3,8 km

idő: 00:23:59

átlagsebesség: 9,51 km/h

csúcssebesség:: 10,6 km/h

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: edzés futás

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr25627894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása