Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

A szappan meg a víz

2014. május 20. 18:12 - regulat

Van nekem ez a szíves gondom… páran biztosan tudnak róla. Körülbelül arról van szó, hogy az egekben a pulzusom már december óta. A franc se gondolta, hogy pont anyám oldja meg a problémát. Tudom, az anyák ezért vannak. Vagy azért hogy a keserűből édes

hrm.jpgTegyük hozzá, hogy én olyan családból jövök, ahol előfordult már néhány agyvérzés...

Szóval az van, hogy már az előző pulzusmérőnél is sikerült egyszer-egyszer kettőszáz ütés feletti számot produkálni (azt mondjuk éreztem is qrvára) de összességében az volt a trend, hogy a pulzusom edzésen a 145 – 155 bpm tartományban kalapált, versenyen meg 165 – 175 között… Néha akadt kiugró érték, de az belefér.

Aztán jött a december és elkezdett a maximum ütésszám emelkedni, én meg kezdtem kicsit megijedni, hogy most bennem van a hiba, vagy a szerkezetben. Én a szerkezetre tippeltem… Meg, hogy biztos nagyfeszültség zavart be, vagy valami hasonló.

Ezt aránylag gyorsan ki lehetett zárni.

Második tipp az volt, hogy nem nedvesítem be rendesen a HRM-övet. Kapott az mindent. Vizet, nyálat, vazelint… meg ki tudja még mit (kéretik a tippeket tartalmazó kommenteket mellőzni).

Az eredmény változatlan.

Jött a polemizálás, hogy az étrendkiegészítő lehet a ludas, elhagytam. Változás semmi, volt egy rövid idő, amikor a helyzet rendeződni látszott, de nem azért amiért én azt gondoltam. Valószínűleg… nem tudom.

Azért lássuk be az bosszantó, amikor egy HHH-s futásnál ezt mutatja:

hrm_rossz.jpg

 

Mostanra jutottam el addig, hogy kicserélem az övet, és ha akkor is kétszáz feletti ütésszámot mér a kütyü, akkor elmegyek orvoshoz. Mert ugyan nyugtattam magam, hogy egyáltalán nem úgy érzem, ahogy mutatja, de akkor meg, ha nem foglalkozom a mért értékkel, akkor mi a bánatos lótüdőnek hordom azt a szart. De most frankón! Nem futok félmeztelenül, ergo azzal nem menőzhetek, hogy látják. A póló alatt általában nem látszik.

És ekkor felderengett bennem édesanyám, egykori bölcselete, igaz a kezemre és a térdemre vonatkozott. Már, hogy a víz, meg a szappan csodákra képes… És úgy október óta először, a kezelési útmutatónak megfelelően kimostam a HRM-övet némi langyos vízben…

És a tiszta öv által továbbított adatok ma a HHH-n (ok a mai futás tempója lassabb volt kb húsz másodperccel. )

hrm_jo.jpg

 

Szóval nem a kütyü a szar, hanem én vagyok trehány…

…valószínűleg nem kicsit.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr746185224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2014.05.20. 18:45:28

Nem ezt mondtam már korábban? Hogy jól sikáld meg?

Vazze.... :P

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2014.05.20. 19:17:21

@6. alabardos: Szerintem az volt az első kettő, hogy nedvesíted-e és kimostad-e :) Én néha körömkefével is megkínáltam a régit, amelyik bordás volt. (az adidas tök sima és kicsi felület, textil öv)

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2014.05.20. 20:33:45

@Bozót: A nedvesítésre emlékszem... van benne egy ki mélyedés körbe. Abban volt anyag rendesen. :)

monerd2 2014.05.21. 12:49:40

@6. alabardos: hmm ezeket a bordás/műanyag öveket én még sose mostam, csak letörlöm edzés után, nem koszolódik igazán nálam :) nálad ezek szerint igen? :P

amúgy a textil övet meg hiába mostam rendszeresen, meghalt fél éven belül.

monerd2 2014.05.21. 12:53:24

amúgy az étrendkiegészítő, az tuti h nem okoz ilyet. :P igen fura lenne...

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2014.05.21. 14:12:07

@monerd2: én is azt hittem, hogy nem koszolódik... pedig de. A textil öv 15 hónapja van használatban... most majd kiderül, hogy meddig tart a szappan, meg a víz csodája.

Ferenczy Kriszta 2014.05.22. 00:21:38

Ezt most azonnal kipróbálom. :)
Köszi a tippet!

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2014.05.22. 07:47:10

@Ferenczy Kriszta: Egy próbát mindenképpen megér, ha másért nem, hát kizárni egyet a lehetséges okok közül.
süti beállítások módosítása