Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Nekifutásból

2014. május 22. 18:06 - regulat

Az embernek vannak mumusai… Nekem az egyik ilyen mumusom a Kékes csúcsfutás lett.

Az első után azt mondtam, hogy soha többet. Akkor 1:25:20 alatt értem fel.

És komolyan gondoltam. Vagy két napig.

Aztán a következő év kimaradt. Pedig nagyon akartam a visszavágót. Amikor eljött a lehetőség, hát megint felemás érzés lett a vége. Igaz, hogy 1:18:47 lett a vége, de inkább csak letudtam a távot, mint lefutottam. De legalább tudtam, hogy legalább még egyszer nekivágok, hogy ha az időjárás is velem van, akkor megpróbáljam, hogy úgy érjek fel, hogy azzal elégedett is legyek…

Kánikulát ígérnek. PB-t nem fogok futni… de remélem, hogy futni fogok.

Végig…

kekes.jpg

 

- A 14. Kékes Csúcsfutásról

- A 16. Kékes Csúcsfutásról

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr826197188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása