Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

...még egy kis domb

2014. szeptember 15. 07:00 - regulat

Gondolkodtam a Margita 344,2 Turisztikai és Sport Egyesület mai túráján. ...és ha kicsit szárazabb az idő, akkor biztos, hogy mentem volna. Függetlenül a vasárnapi félmaratontól.

margita.jpgSok jót hallottam a Margita csapatáról. És biztos vagyok benne, hogy ha mást nem a híres téli túrájukat ki fogom próbálni... Szóval tegnap még erősen gondolkodtam az 50 pontos, 28 kilométeres túrán, olyan átmozgató futásként.

Olvasva Icarusdes beszámolóját, kellemes túra lehetett, de nem igazán futós.

Mondjuk Ő rehab túrázott, nem futott...

Így kezdi:

Ha már a bokám miatt a futás még 3-4 hétig kényszerpihenőn van, hát úgy döntöttem az ehhez legközelebbi még óvatos mozgást fogom végezni – a túrázást… tovább az eredetire>>

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr576695183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása