Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Gyorsabb menet

2009. május 27. 22:24 - regulat

Furcsa játékmester az élet. Valahogy megérzi az ember, ha jó szívvel gondolnak rá.

k2motospeed.jpgTegnap kicsit le voltam törve, mert menet közben úgy éreztem, hogy baromira nem megy. Ráadásul eléggé szar időt jósolnak szombatra.

Tegnap este még átkentem a csapágyakat. Gondoltam hátha... Hátha segít.

Jó jel, jelentős eső nem esett. Mire elindultam lényegében felszáradt a víz. A szél sem erőltette túl magát. Nem ártott és nem is segített.

Most mindenesetre úgy érzem, hogy ha ma lett volna szombat égész jót mentem volna.

No mindegy.

Szombaton remélhetőleg ugyanígy fog menni. Ugyanígy fogok menni. Ha a mai eredményt összehasonlítom a Wink előttivel, akkor most egy-két km/h-val voltam gyorsabb.

Csak meglesz a 25:00-án belüli idő.

Furcsa játékmester az élet. Valahogy megérzi az ember, ha jó szívvel gondolnak rá. Ma kaptam egy kommentet, hogy szorítanak értem.

…és így ment:

2009. május 27. szerda

táv: 13,06 km

idő: 00:49:07

átlagsebesség: 16,12 km/h

csúcssebesség:: 22,8 km/h

 

A többit majd szombaton háromkor, hacsak pénteken nem lesz jó idő...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr325627758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása