Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Vízfej

2009. augusztus 20. 22:04 - regulat

A múlt héten ott hagytam abba, hogy a futás révén teljesen új izmaim nőttek ki. Az egyetlen probléma velük, hogy az egyetlen funkciójuk az, hogy fájnak.

kapteren.jpgNem mondom jól csinálták.

Legalábbis lépcsőn lefele. Azért leülni sem volt egyszerű baleset.

Mára szinte teljesen beépültek az újdonat izmok.

Nosza. Itt a „hétvége”, újabb futás, mert ugye tavaszig adtam némi határidőt magamnak, hogy rendes tempóban rendes távot. Meg azzal is hitegetem magam, hogy ez majd kihat a görkorira is.

Mondjuk arra kihatott. Szemmel láthatóan rosszabbul mentem a héten, már ha az edzésnapló adatait nézem. a 17. héten még az átlagsebességem 14.04 km/h volt, amit sikeresen egyszer már a vágyott 16 km/h közelébe vittem, most meg 14,98 km/h.

Na így javítja a teljesítményt a futás, ami állítólag szégyen, de hasznos… Az utóbbit kétlem.

Ma mindenesetre erősen elhatároztam, hogy lassabban, de többet.

Háát, a lassabban ment.

Ki trappoltam a pályáig. Utána körbe-körbe. Qrva unalmas… …és fárasztó. Ráadásul csak a futott idő lett több, a távolság nem. Hát van így értelme lassítani?

A pályán négyen voltunk, egy öregúr, meg két női hölgy. Az utóbbi fogyókúrás célból. Azt hiszem…

Viszont.

Viszont kiderült, hogy vízfejem van. Más magyarázatot nem tudok arra, hogy honnan folyt annyi víz ki a fejemből.

2009. augusztus 20. csütörtök

táv: 2,67 km

idő: 00:17:25

átlagsebesség: 9,29 km/h

csúcssebesség:: 15,2 km/h

7 komment
Címkék: sport futás

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr125627830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsalikom 2009.08.21. 16:36:37

ReTRo, Két dolgot nem értek: - a 14,98 miért rosszabb mint a 14,04? - miért nem teszed fel ezeket az írásokat is a Nolblogra?

76458 2009.08.22. 12:06:28

Nem, a 14,98 az nem rosszabb... viszont cél ilyenkorra már a 16 körüli eredmény volt a cél. A másik kérdésre posztolok majd. :))

Nefelejcs 2009.08.22. 21:07:55

Vízfejű, az!... Csak a fejedről folyt? Biztos?

76458 2009.08.23. 10:33:59

Szerintem a fejemből...

natinha 2009.08.23. 13:45:52

namost, én is azt hittem, hogy ha görkoriban nagy vagyok, majd a futás... hát nem :) más izmokat mozgatnak és másként ráadásul a futás jobban hat az egész testre :)

132267 2009.08.24. 15:08:40

Jobban ki lehet fulladni - legalábbis ugyanazon a hosszon. Azért 10 perc futás nincs ott, mint 15 km korizás, gondolom. Én meg még mindig nem vettem rá magam a korira, annyit sikerült tisztázni a futóbarátnőmmel, hogy ő nem tud megállni. Menni tud. Mindig másokkal megy, és valaki elkapja, ha nyávog. Én meg azóta sem tudok visszaemlékezni, hogy álltam meg anno, amikor még koriztam. Az a link, amit adtál, ReTRo, - most vettem észre, hogy az R is nagybetű, pedig tudom, miért - nagyon jó volt, fejben már nagyon ott vagyok. Az nem is fáj, fejben.:)

76458 2009.08.24. 17:57:22

Próbáld ki élesben. Lehetőleg csak lankán, vagy egyenes, akarom mondani vízszintes úton.
süti beállítások módosítása