Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Kicsi ember

2009. szeptember 25. 08:49 - regulat

Szerda este a Rézangyal teraszán sörözve, hallgattam a mögöttem ülő asztaltársaság fejtegetését Hunvald György tisztelet díjáról meg Farkas Péter életjáradékáról (valami ilyesmi volt), közben néztem a görkorisokat. Mert estefelé hirtelen megtelt a kiskörút nyolckerekűekkel. Azt nem mondom, hogy sokan vagyunk, de nem vagyunk kevesen…

k2motospeed.jpgA héten már nem akartam gurulni, de kedvet kaptam. Na ezért iszom alacsony alkoholtartalmú söröket ilyentájt. Másnaposan csak a kedv lett volna meg… Így reggel kori fel, hogy a délutáni melegben még beleférjen egy tizenhármas.

Különben is az az érzésem, hogy a mozgás tart működésben, legalább is munka terén. Kikapcsol.

Azt meg kimondottan élvezem, hogy olyan húsz perccel gyorsabban teszem meg a szokásos távot, mint tavasszal. Még akkor is, ha…

Az van, hogy nem szeretem az olyan embereket, akik rúgós kés stílusban fognak kezet. Vállból indítanak, és utána kicsapódik az alkarjuk. Szerintem azt gondolják, hogy ez energikusságot sugall, pedig csak vicces.

Tegnap egy ilyen fickóba szaladtam bele. Szó szerint.

Kanyarodok a Dózsára. Széles járda, lehet menni. Lehetne.

Előttem Stan és Pan, így utólag. Mert a franc se gondolta volna, hogy együtt vannak. Úgy kétembernyi hely volt közöttük, ami ráadásul a mozgásuk alapján úgy tűnt, hogy még nőni is fog. Hát akkor irány a rés…

Még félméternyi volt, hogy átjussak közöttük, amikor a kisebbik hirtelen balra fordította a törzsét és kilőtte a kezét, mondván, fogadjunk. Hogy miben akart fogadni több számmal nagyobb sohasem tudom meg, mert fékezni már nem tudtam, a keze alatt meg nem fértem volna át. Beleszálltam a karjába. Elsodortam.

Mondtam, hogy bocs, meg ő is mondott valamit, de azt már nem hallottam… Még mielőtt valaki a felmenőimet kezdené emlegetni, meg kell jegyeznem, hogy mindez a kerékpárútnak nevezett sárgacsíkos járdán történt, bár ezt csak én is utólag vettem észre…

Na mindegy, még egyszer bocs kicsi ember!

Igazából azzal voltam elfoglalva, hogy három tavaszi időpont már valószínűnek látszik, hacsak a válság második hulláma nem sodorja el őket.

2010. május 8.   Tour de Tisza-tó

2010. május 22. Wink-maraton

2010. május 30. Duna-parti görkori futam

Szóval alakul a jövő év.

 

2009. szeptember 24. csütörtök

táv: 13,26 km

idő: 00:46:54

átlagsebesség: 16,96 km/h

csúcssebesség:: 22,9 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr195627867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása