Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Hideg van

2009. október 13. 20:05 - regulat

Na, most írhatnám, hogy megint a szellemekkel futkostam, de a szellemek ma teljesen láthatatlanok voltak. Szerintem fáztak.

kapteren.jpgÚgy kezdődött, hogy a reggeli eső miatt lemondtam a mai korizásról. Nem mintha esőben nem lehetne, de ki a francnak van kedve bokáig érő pocsolyákban gurulni. És főleg kinek van kedve utána a csapágyakat takarítani, ha nem muszáj. Lusta vagyok. Nem szeretek csapágyat takarítani…

Azért kezdtem el augusztusban futni, hogy ha nem lehet majd korizni, akkor is mozgásban maradjak.

Délben káromkodtam egy sort. Kisütött a nap. Az, hogy hűvös van, az nem számít. Amit egy zárt udvaron viszont nem lehet érezni, hogy fú a szél. Mit fú… de ezt akkor még nem tudtam.

Fél négyig. Ahogy kiléptem a kapun, rájöttem, hogy ez egy jó döntés volt. Majdnem elmondhatta ezt magáról szél úrfi is, alig bírtam lábon maradni…

Hát akkor futás.

Na nem akkor, csak miután haza értem…

Meg miután megtaláltam megkerestem a hosszú ujjú, meg magas nyakú futó felsőmet. Meg a futókesztyűm. Az utóbbi a leghülyébb nevű dolgok egyike, a fésülködő, meg a dohányzóasztal mellett. Mert egy kesztyű ugyanúgy nem fut, mint ahogy az asztal sem fésülködik, főképp nem dohányzik. Hát se haja, se szája!

Ha valaha nyafogtam a meleg miatt, akkor most… a hideg miatt is fogok.

Olyan rég futottam hidegben, gőzöm sincs, hogy ilyenkor hogy kell öltözni. Mindegy a korit vettem alapul. Így a kétrétegű felső, meg a kesztyű, sőt kendő is került a fejemre. Nincs kedvem megfázni. Jobban. Mert már vasárnap sikerült egy kicsit…

Ez a nyolc fok ahhoz még elég, hogy ne merevedjek le. Még. Azt azért mondhatta volna valaki, hogy szélben futni szívás… Nem kicsit, nagyon!

Mindegy a három kilométer összejött, de a végén… akkor bizony nyilallt az oldalam. Három perc séta után szerencsére elmúlt.

Kíváncsi vagyok milyen lesz a következő…

2009. október 13. kedd

táv: 3,05 km

idő: 00:17:39

átlagsebesség: 10,37 km/h

csúcssebesség:: 14,4 km/h

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr885627884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazsalikom 2009.10.13. 21:47:16

ReTRo, Ki gondolta volna, hogy nem tudod? Mármint a szélben futni dolgot - akár a szívás részét, akár a jobban megfázni részét. Ez is hülyén hangzik, nem? JOBBAN megfázni. Eddig nem is hallottam futókesztyűről. Ez valami speciális kesztyű? Úgy látom, egyre jobb az időeredményed. Gratula!

76458 2009.10.13. 22:29:41

Óh, még futó alsónadrág is van... mindent a kényelemért. Különben egy egyszerű, vékony, jól szellőző, de legalább is futás közben meleg... Mellesmeg a korizáshoz, a tenyérvédő alá vettem... Az idő meg egyszer javul, máskor romlik, de köszi a gratulát, mert jól esik. :))
süti beállítások módosítása