Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

Az első száz

2009. november 03. 21:35 - regulat

A hidegre való tekintettel, énekelni kezdett… Na nem én, hanem Micimackó. Az én éneklési képességeim – finoman szólva is – büntetési tételként szerepelnének a BTK-ban, ha némely nemzetközi egyezmény, amelyeket persze hazánk is aláírt nem tiltaná a foglyok kínzását.

kapteren.jpgSzóval a hidegre való tekintettel belebújtam a kétrétegű futószerkóba és beálltam a lámpa alá. Gondoltam feltöltöm magam némi fénnyel, elvégre azt már tisztáztuk, hogy napelemes vagyok. Hideg is van, sötét is van, biztos, hogy én futni akarok? Be kell vallanom egyrészt nem biztos, másrészt biztos. Mármint azért biztos, mert ha itthon maradnék, akkor nyűglődnék egy sort, hogy futni mennék.

Tehát fényfeltöltés, és nekivágtam a 100. kilométernek.

Na most a hidegre való tekintettel, valószínű, hogy a következő száz kilométert csak márciusra tudom magam mögött. Na nem azt tervezgetem, hogy leállok. De valami azt súgja, kicsit ritkulni fognak a trappolások. Péntektől indul a heti egy alkalmas, szaunával dúsított uszoda szezon.

Mindenesetre az első száz megvan. Kellett hozzá három hónap…

Miután feltöltődtem a lámpafénnyel neki indultam. Hát a lámpafény – csodák csodája – segített. Nem sokat, de sikerült a tempót 6:02-re szorítani.

Ráadásul a kétrétegű szerkó jól tartja a meleget. Hiába a két fok nem fáztam, viszont azon gondolkodom, hogy a torkomat hogy védjem. Na nem kívülről, hanem belülről. Egy maszkon, vagy sálon gondolkodom, de van vele két baj.

Egy. Azt hallottam, hogy a szám elé tett textíliával, ugyan csökkentem a torokgyulladás esélyét, viszont mindent megteszek annak az érdekében, arcüreggyulladásom legyen. Egyikre sem vágyom.

Kettő. Ha beteg nem is leszek, a pára mindenképpen felfelé száll, – ez ugye fizikai törvényszerűség - ahol rögtön lecsapódik a szemüvegemre, aminek a következménye, hogy nem látok. Mondjuk szemüveg nélkül se nagyon. Meg a sötétben sem.

Úgyhogy nem tudom, hogy legyen kendő vagy maszk, vagy ne legyen. Olyan bizonytalan vagyok.

Ja és a fényterápia eredménye:

2009. november 03. kedd

táv: 3,49 km

idő: 00:21:06

átlagsebesség: 9,92 km/h

csúcssebesség:: 13,1 km/h

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr935627903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása