Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

30 másodperc, meg az ebek

2011. február 12. 19:00 - regulat

Na a lendület, az meg van már.

invigotr.jpgBevallom nem gondoltam volna, hogy három alkalom alatt a tempóból harminc másodpercet tudok faragni. Én azt hittem, hogy ehhez kell egy olyan tíz alkalom, és talán egy hónap alatt fogok visszaállni a korábbi szintre, azaz az ötperces kilométerekre.

Ilyenkor azért kicsit megnyugszom, bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez azért annak köszönhető, hogy a pályára nem volt kedvem menni. Ezek a hét kilométeres távok ott harminc valahány kőrt jelentettek volna, az meg valahogy baromira unalmas.

Ráadásul a pálya most mocsár.

Nosza rajta, keresek más helyet. Építettek – még tavaly - egy kerékpár utat a Rákospatak mellé. Ez olyan magyarosh kerékpárút, azaz a semmiből a semmibe vezet. A Rákoscsaba utcától a Cinkotai útig. Nem mondom, szép. Kényelmes. És 3,6 kilométer.

Ráadásul ki van világítva, tehát este is lehet használni.

Tömeg nincs. Köszönhetően a télnek. Néhányan gyerekeket terelgetnek, szerelmespárok andalognak, és persze ott vannak a kutyások. Kerékpárost még nem láttam. Biztos járnak arra bringások is mert a sáros betonon ott a nyomuk, de úgy látszik én nem olyankor futkosok arra.

Szóval egyelőre békés minden. Mondjuk, azért a kutyásokról lemondanék. Tegnap négy póráznélküli és egy pórázon lévő kutyával futottam össze. A patak túlpartján volt még néhány, de azt nem számoltam.

Az a baj a kutya tulajdonosok kerékpárútra szorult része fantáziátlan. Régebben a kutyákat Morzsinak, meg Cézárnak, Rexnek, és ki tudja még minek hívták. No ezeknek a mai eb tartóknak nincs fantáziájuk. Az összes kutyát errefelé úgy hívják, hogy Nembánt.

Vagy arra gondoltak, hogy az eb nem harapós? Honnan tudják?

Abból, hogy eddig nem harapott meg senkit?

Könyörgöm, Gavrilo Princip is mindössze egy főherceget lőtt le. Nem mondhatni, hogy szokása lett volna főrendekre lövöldözni.

Azt, hogy a kutya nem harap maximum akkor hiszem el, ha a kutya fogsora kivehető és az a gazdi zsebében van…

Nem mondom a póráz nélküli kutya még akár javíthat is a futóteljesítményen, de inkább nem próbálnám ki. Ebből meg az következik, hogy igazából lassítja a tempómat, mert inkább nem ingerelném futással az ebeket…

No mindegy. Fogsornyomok nincsenek rajtam, és így is javítottam fél percet.

Remélem, hogy ezt holnap is tudom tartani.

Így alakult a hét:

2011. február 08.

2011. február 11.

Táv: 7,14 km

Idő: 39’03”

Tempó: 5’28”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr965627994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása