Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

A kutyakiverés szezonja

2012. december 02. 16:45 - regulat

Tripla árat számolnak fel a kutyachipekre

A minap panaszkodtam, hogy itt a hűvös, hideg idő és itt a falkásított kóbor ebek szezonja... Nem tehetek róla, de bizony én tartok a csoportosan garázdálkodó gazdátlanoktól. Valahogy nem szeretném kipróbálni, hogy ők a gyorsabbak, vagy én.

És most azzal kell szembesülnöm, hogy az eddigi egy-két kóbor eb helyett, nem csak azért járnak bandába verődve a kuttyok, mert kevesebb az élelem... hanem azért is mert eljött a kutyakiverés szezonja.

Látom én, hogy sok közöttük a pályakezdő, csak arra nem gondoltam, hogy azért válnak házikedvencből csoportos elkövetővé, mert a kötelező chipelése a gazdik lehúzásának újabb eszközévé vált....

Kösz Dokik!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr34943238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása