Katarzis nélkül

futás, teljesítménytúra, és a kezdetekben görkorcsolya

A tavasz első jele

2009. január 21. 10:13 - regulat

Kezdhetem átnézni a csapágyakat. Mert jön a tavasz. Méghozzá rohamléptekkel.

k2motospeed.jpgMi sem bizonyítja jobban, hogy megindult a futószezon, ami ugye szőrmentén engem is érint. Azért csak szőrmentén, mert a futóversenyek egy része hajlandó befogadni a görkorisokat is. Sőt némelyik még figyelembe is veszi, hogy a görkorcsolya az bizony útfüggőbb sport, mint a futás. Nekünk ugye kell az aszfaltcsík.

Tavaly voltam először a Wink kupán Siófokon. Nekem az első, nekik az ötödik. Akkor ugye az 1:20 alatti teljesítés volt a cél. Ha valakit érdekel így sikerült.

Nos, az idén lejjebb tettem a lécet, úgy tíz perccel... csak összejön az az 1:10. Mondjuk, ha nem az se baj.

Mindegy februártól, ha az időjárásfelelős is úgy akarja, kezdhetek készülni, bár kéne egy új kori. A MotoSpeed K2-es valahogy nem jön be...

Szóval a tavasz hírnökeként feléledt a Wink-Maraton honlapja és lehet nevezni a VI.-ra, ami május 16-án lesz. Az már csak négy hónap...

Kár, hogy a korábbi eredményeket nem találom…

Optimista vagyok, bízom a rendezőkben.

Mármint, hogy jobban fog menni, mint egy éve... nekik is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://withoutacatharsis.blog.hu/api/trackback/id/tr635627684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása